Preskoči na glavni sadržaj

REAKCIJA NA REAKCIJU - SUBJEKTIVNO/OBJEKTIVNO

Jučer sam napisao najavu za finale Istočne konferencije Atlanta-Cleveland. Tekst je bio namijenjen za NBACro portal, i premda sam navijač Hawksa, i to uopće ne krijem, namjera mi je bila kao u svakom tekstu trezveno i hladne glave prokopati seriju koja se treba odigrati. Kada sam je napisao nisam ni sumnjao da će u facebook komentarima izazvati toliko buke. I to jednosmjerne buke koja se očitovala u ignorantskim komentarima muške populacije koji su valjda pogledali 2 utakmice Atlante ove sezone i očekivali da će Hawksi skinuti gaće i naguziti se pred njihovim ljubimcem Jamesom uz čiju sliku rade ne smijem ni pomisliti što.

Budući da jako mrzim kada netko sere i piša po meni na taj način, po mojim tekstovima i trudu koji uložim (oni koji su u životu napisali samo jednu priču od dvije kartice teksta znaju što govorim kada kažem „trud) odlučio sam se ovdje na blogu osvrnuti na te komentare i jednostavno pokazati njihovu besmislenost. Da se raspravljam tamo na NBACro facebook stranici nema smisla, jer kako raspravljati s krdom ovaca i ovnova?


Dakle, to je izgledalo ovako:





Razlog ovakvoj reakciji bila je činjenica da sam na kraju teksta kojeg možete pronaći ovdje odabrao Hawkse kao konačne pobjednike u 7 utakmica. Dakle, nisam odabrao Hawkse kao pobjednike u 4:0 pobjedi, 4:1,2 nego 4:3. I ne vidim u čemu je problem? Je li Atlanta bila prva u svojoj konferenciji? Da. Skupili su 60 pobjeda što se mora poštovati. Jesu zasluženo prošli u finale? Da. Nitko im ništa nije poklonio. Jesu li bolji od Clevelanda? Po meni da, s čim se ne mora nužno svatko složiti, ali budući da je ovo moj tekst ja to imam pravo napisati.

Teško mi je vjerovati da su ljudi baš ovako mentalno ograničeni da zbog jedne prognoze mogu izasrati u komentarima hrpetinu sranja. Ali pazite, ako pogledate ove komentare nigdje osvrta ni na jedan pasus mog teksta (koji je imao 7,5 stranica worda), ni jednu rečenicu da je netko pokušao pobiti normalnim argumentom osim laprdanja da nemam pojma, da nisam pametan, da sam smiješan i sprdačina? Je li to normalan razgovor s nekim? Nije.

Kao što sam rekao, po meni i mom pisanju nitko neće istresati govna niti prema takvima imam sekunde obzira, a kako me ljutnja i bijes drže zbog takvih ignoranta rado ću potrošiti 2 sata života kako bi pokazao zapravo koliko su ovi komentari plitki.

Idem komentar po komentar.


Prvo, nije moja prognoza bila Bullsi u 5, nego od mog kolege Kuštre koji je o košarci više zaboravio nego što će mister Šime ikada naučiti, i koji, otvoreno to tvrdim, bolje razumije i shvaća košarku od mene. Taj tekst možete pronaći ovdje. Moja prognoza je bila Bullsi u 6, što sam spomenuo u podcastu koji možete čuti ovdje.

Pitanje: zašto su prognoze smiješne ako su argumentirane u tekstu? Jedini način na koji prognoze možeš učiniti smiješnima je da pobiješ argumente autora koji kaže "Bullsi u 5 ili Hawksi u 7". Dakle, dokažeš odmah da Cavsi mogu bez Lovea, da mogu protiv Gasola, da Butler ne može paziti na Jamesa itd. E, ali za to moraš imati malo mozga, i malo muda javiti se u komentar kada tekst izađe, a ne biti general poslije bitke. 

Dalje, Šime je navijač Cavsa kojemu nije sjelo što sam napisao da je LeBron ponajbolji igrač u ligi, jer Šime smatra da je on najbolji, a ne među najboljima kao što sam ja implicirao. Pa s obzirom da je Curry MVP, Harden odmah do njega, a tu su Davis, Westbrook, Paul, i ozlijeđeni Durant, te Leonard i George nije baš više lako unisono izjaviti da je James najbolji igrač kao što je bilo moguće prije par godina. Neki novi momci su stupili na scenu. Ako pak smatraš da je James najbolji onda i to moraš dokazati nečim, a ovaj momak ni to nije napravio već je stao čitati tekst. Ali to ga nije spriječilo da posere prognozu. Ha ha! Pazite, to je kao da pogledate prve dvije minute filma i kažete da je film katastrofalan. Vrhunska logika i razmišljanje dostojno najvećih filozofa.



I dok se mister Šime javio odmah kada je tekst objavljen (bez obzira što ga pročitao nije) mister Paolo je ispao klasični general poslije bitke, level hardcore-nemaspasa. Nakon odigrane utakmice koju je Atlanta izgubila, James je doigrao dobro, a Carroll se ozlijedio, shvatio je da bi bilo zgodno javiti se idiotu koji je napisao tekst i reći mu nešto mudro.

Prvo, što o tebi govori to što nekome govoriš da nije pametan? Pa recimo da je to pokazatelj nedostatka kulture. A koliko Paolo zapravo prati NBA dovoljno govori činjenica da ESPN platformu uzima kao nešto relevantno u svijetu sporta. Za mene, i one koji sport i košarku prate dugi niz godina znaju da je ESPN uglavnom trash i žutilo, tako da, hvala na komplimentu. Da je rekao SB Nation, Grantland (odvojena podružnica ESPN-a) ili dobri stari SI uvrijedio bih se, ali ovako mi je kompliment što ne pišem za njih. Znači da vrijedim. Jer kako objasniti sportsku novinarsku platformu koja najavu finala konferencija odradi ovako:

Slika bez igrača Hawksa, što dovoljno govori o njihovoj ozbiljnosti. Inače Paolo, ako čitaš pogledaj prognoze ESPN-ovih stručnjaka za svaku seriju dosadašnjeg playoffa i prebroji koliko su ih pogriješili, izračunaj aritmetičku sredinu a onda prebroji koliko sam ja serija predvidio točno/krivo pa usporedi.

Paolo je svoj inventivni komentar dovršio klasičnim lošim hrvatskim humorom.

Sljedeći na redu nam je mister Trevor koji se obračunava s nekim random duhom iz prošlosti s kojim je jednom bio u raspravi. Još jedan general poslije bitke. Takvi se nikada ne bi javili da se ispostavilo da su u krivu. Ali pošto se ispostavilo da je njihova misao pobijedila javljaju se kao da su izmislili lijek za rak.



Nakon Trevora imamo mister Malca. 



Malac smatra da je James još uvijek najbolji. Što je ok, samo što Malac ne daje argumente. Gle, mogu i ja misliti i govoriti da je Kent Bazemore najbolji, ali nije, Osim ako se ne potrudim to objasniti i dokazati što Malac dakako nije napravio.

Korver nije uzletio u formi ali Millsap, Horford, Teague i Carroll su odigrali fantastične zadnje dvije utakmice protiv Wizardsa, a Korverov slučaj sam objasnio zašto nije u formi, a evo i citata:


"Za paziti na Beala potrebno je utrošiti jako puno energije, a Korver definitivno nije igrač koji je ikada u svojoj karijeri čuvao najbolje protivničke napadače. Za to je u Atlanti zadužen Carroll. Kako se jako puno trošio na Bealu u obrani, a istovremeno njegov stil igre u napadu također zahtjeva gomilu energije, Korver nije imao u nogama svoj šut.
Protiv Cavaliersa će sigurno biti drugačije jer su i Shumpert i J.R. Smith samo spot up šuteri koji ne zahtijevaju puno trke po parketu i trošenja kao što je to bio slučaj protiv Beala." 

Naravno, Malac se pak nije osvrnuo na to što je James odigrao protiv Bullsa jednu od lošijih serija u svojoj karijeri, barem po pitanju efikasnosti u napadu što je i sam LeBron priznao. Malcu je glava definitivno glava preduboko u guzici Jamesa da bi normalno disao, kisik dopirao do mozga i da bi normalno razmišljao.

Objasnio sam u sljedećem citatu zašto Cavsi neće nadskakati Hawkse:

"Zbog svega toga možemo konačno prestati demonizirati skok igru Atlante iz jednostavnog razloga što ih nitko u dvije serije nije uništio napadački a trebao je. Atlanta igra obranu tako da napuni reket a onda rotira prema perimetru. Na skoku svih 5 igrača se skuplja u reket također, zagrađuju centre i paze na skok timskom igrom.

Opasnost protiv Cavaliersa im svejedno prijeti jer ovi su svojim redovima imaju Tristana Thompsona, vjerojatno najboljeg skakača u napadu u ligi, koji u ovom playoffu hvata 18% svih dostupnih napadačkih skokova. Čak je i obrana Bullsa, fizički dominantna izgledala nesposobno zagraditi skok pored njega, vidjet ćemo kako će to Atlanta riješiti."

Čak sam i napisao da je Thompson opasan skakač, što se u prvoj utakmici obistinilo, ali to je naravno preskočeno u Malčevom komentaru kao da ni ne postoji.

I onda ide uvjerljivo najgluplja točka: da je Wall ovo, da je Wall ono. Jel vi imate možda staklenu kuglu pa znate što bi bilo da je Wall bio zdrav? Znate sa 100% sigurnosti gatati iz tarot karata? Služite se horoskopima i položajem zvijezda? Šta koji kurac?

Ovako možemo do sutra: da su Parker i Splitter bili kompletni izbacili bi Spursi Clipperse, da je Durant bio zdrav Oklahoma bi bila prvak, da je Sefolosha zdrav Hawksi bi se prošetali Istokom, da Jordan pogađa penale bolje od 60% Clippersi bi bili prvi, da je A Davis podšišao obrve pregazili bi Pelicansi Warriorse.

Koji kurac? Da je baba muško zvala bi se Duško.

I onda Atlanta nije kao ona ekipa iz regularne sezone... A Cavaliersi jesu kao jel? Nitko, niti jedna ekipa ne liči na sebe u playoffu u usporedbi s regularnom sezonom, zato jer je doigravanje jedan potpuno novi level natjecanja i drugačiji format natjecanja. 

U kategoriju jednako stupidnog komentara spada i ovaj mister Simona. 


Ide i prigodna pjesma uz to, samo da budem politički korektan promijenio bi naslov pjesme u "Što pomodni facebook korisnik koji ne razmišlja svojom glavom pročita od 10 drugih pomodnih korisnika facebooka, to isto i piše"



Sljedeći mister može promijeniti svoje ime u Staljin ili Hitler. Živjela diktatura! Svatko tko ne misli kao ja je budala i zaslužuje plinsku komoru!


Pa upravo ga je Leonard nadigrao u zadnjem playoffu. Nadigrao ga je i Dirk. Nadigrat će ga i Curry, nadigrao ga je Harden, nadigrao bi ga i zdravi Durant. Sad i ja nagađam i pišem pizdarije dok se Jamesovi fanovi komešaju čitajući ovo. Nije baš zabavno kad netko sere bez veze protiv vašeg idola zar ne?

"A kak da igra dobro kad nj nj nj nj nj"... plačipička nepismeni komentar bez točke, zareza... Izgovori, izgovori. Ok je, svi znamo da su LeBronu uvijek za bilo što trebala još dva rasna NBA talenta i prve opcije, pa tako i ovaj put, ne trebaš ga pravdati Tine.


Ništa od ovoga nije kritika. Svi ovi komentari su čista destrukcija kojom se bez ikakvog razloga omalovažava nečiji rad. Toni zna primiti kritiku ako nije tupasta, ignorantska i bezobrazna kao što je većina bila jučer. Ali kada su ljudi govna, ne preostaje ništa drugo nego biti govno i uzvratiti istom mjerom. Ili što? Da trpim kako drugi seru o nečemu o čemu nemaju pojma? Da okrenem i drugi obraz i kažem "da, kriv sam jer sam smatrao da Atlanta može proći u finale NBA lige". 

U ABA ligi bi je sigurno odveo, iako ako ih Marko TOmas nije mogao protiv Zvezde odvesti do titule sumnjam da bi i LeBron uspio. I da, još jedna klasično loša hrvatska dosjetka.


HRVOJE LEBRON JURČEVIĆ! Još jedan nadasve objektivan (vidiš odmah po srednjem imenu koje mu je baba dala) koji se našao razračunavati samnom nakon završene utakmice, ha ha!
Mislim, jasno mi je i vidim po slikama da je dečko klinjo pa mu opraštam to, i zahvaljujem na pusama i tepanju (awwww!!). Uzvratio bih, ali se bojim da bi završio kao Josip Katalenić. I znaš onu, tko s djecom liježe...



Opet ste nerealni. Zašto? Zato jer se ne slažem s tobom. Zašto misliš da si ti realan? Što uopće znači biti realan? Mislim svi ljudi donose nekakve svoje stavove, interpretiraju podatke pod utjecajem nekakvih predrasuda, stavova, stereotipa, brojki, tekstova, pjesama... Objasni što je realno u svijetu u kojem postoji toliko različitosti i riješio si jedno od glavnih filozofskih problema. Go on!


Nemaju dovoljno iskustva... bla bla bla. Uvijek iste priče. Imali su i Netsi više iskustva pa? I Wizardsi pa?


Laž je da James ima više tekmi jer nema. Ali bitno da Tristan, Kyrie, Mozgov i društvo imaju 300 utakmica playoffa a Horford, Korver, Millsap i Teague su tek po prvi put u doigravanju. Nice!





Naravno, opet loš pokušaj humora i ironije i još jedan g.p.b. Inače, puno ljudi se uhvatilo za taj pasus James-Carroll koji sam predstavio u tekstu pa hajde pogledajmo što sam napisao.


"LeBron James je najbolji igrač ove serije što znači da automatski u rubriku „prednosti“ Cavsima možete staviti jedan plus." - dakle odmah sam LeBrona proglasio najboljim igračem serije, objektivno i realno, valjda.


"LeBron James je i dalje ponajbolji igrač lige, ali meni je ovaj matchup pomalo intrigantan i ne bih tako lako Jamesu upisao pobjedu.

Možda sam lud, ali brojke nisu i brojke ne lažu. James igra jedno od najgorih doigravanja u svojoj karijeri. Ubacuje 26 poena (manje je ubacivao samo u svojoj sophomore godini), tricu šutira samo 14% (7/48), field goal mu je 42% (manji je bio samo 07/08 sezone), true shooting percentage mu iznosi loših 48% (najniži u karijeri u playoffu) a djelomičan razlog zašto mu je TS% ovakav kakav jest je valjda zato jer James troši 35% svih napada Cavsa kada je na parketu. On je pokretač svih akcija Cavaliersa, posebno sada kada Irving ima probleme s lijevim koljenom i desnim stopalom a Love je out za playoff. "

- ako ja lažem, brojke ne.


"Za Atlantu je u ovom matchupu protiv LeBrona bitan jer mora nastaviti sa svojim igrama kao u prve dvije  serije. Postoji opasnost da će ga igra u obrani protiv Jamesa izmoriti pa u napadu neće moći dati puno kao do sada, kao i to da će upasti u probleme s osobnim pogreškama." - objašnjavam važnost Carrolla za Hawkse u ovom playoffu.

"Da se razumijemo, forma je nešto varljivo. Danas jesi sutra nisi. Tko zna, možda James odigra brutalno efikasnu seriju protiv Atlante, a Carroll potone, a možda ne, nije ni bitno. Za Atlantu je ključno da Carroll pogađa svoje spot up šuteve efikasno, i ako uspije i dalje ubacivati 15-16 poena, a Jamesa skupa s timskom obranom Atlante zadrži u nekakvim normalnim okvirima možemo smatrati da je svoj posao obavio i dobio ovaj matchup protiv Jamesa."  - nigdje nisam napisao da će Carroll dobiti ovaj matchup protiv Jamesa (kao što se potencira u komentarima), bio bi lud kada bi to najavio, ali u želji i nastojanju da ispitam sve u vezi ove serije u obzir sam morao uzeti činjenicu da James nije bio u pravom izdanju protiv Bullsa, dok je Carroll briljirao.


Pazite podatak, Carroll je imao 7 utakmica u playoffu u kojima je zabija 20+ poena. Imao je više takvih utakmica od Irvinga i Marca Gasola koji su imali 6 takvih utakmica, Howarda (5) i Randolpha (3).

Zar taj čovjek onda ne zaslužuje malo poštovanja? Naravno da da, ali treba gledati Atlantine utakmice tijekom godine i u playoffu da bi se znalo tko je Carroll. Treba čitati strane sportske portale da bi se znalo koju vrijednost ima Carroll.

I kao što sam rekao, ukoliko Carroll bude ubacivao svoju kvotu, a u obrani pruži maksimum i skupa s ostatkom tima zadrži Jamesa u normalnim okvirime efikasnosti napravio je strašan posao i dobio matchup za mene. Što je tu krivu i gdje sam ja napisao da će Carroll SIGURNO dobiti matchup protiv LeBrona kao što mi poluidioti to pokušavaju prišiti. Riječi koje nigdje nisam napisao. 


To je sve od komentara, želim se samo još osvrnuti na tri stvari.


Prvo, prigovara mi se da sam subjektivan. Pa hajde da vidimo u crticama kako sam najavio ovu seriju Hawksa i Cavsa.

Carroll-James matchup sam objasnio

Naglasio sam da Hawksi nisu baš tako loša skakačka ekipa, odnosno da ih nitko nije uništio u skoku u prve dvije runde, ali sam istovremeno istaknuo Thompsona kao opasnost za niske Hawkse.

Rekao sam da je Millsap veći talent i bolji igrač od Thompsona (netko se ne slaže) ali i da nema baš povoljan matchup jer je Thompson žilav i može ga pratiti kada ovaj krene u dribling i pratiti ga po perimetru.

Naveo sam i kako je Horford u prednosti pred Mozgovom, mislim da se s tim svi možemo složiti i dodao da Millsap i Horford moraju dominirati u ovim matchupovima ako Hawksi žele u finale. Što je tu pogrešno?

Objasnio sam Korverov slučaj.

Napisao da je Irving bolji igrač od Teaguea ali obrambeno nesposoban što je i sinoć dokazao (u obzir treba uzeti da igra ozlijeđen, što sam i napisao).

Naglasio da će Shumpert paziti na Korvera.


Nisku petorku Cavsa označio kao ključnu za njih, s LeBronom na 4, što se i ostvarilo u prvoj utakmici. Puno bolji su Cavsi bili s tim postavama nego s dva klasična centra.

Apostrofirao važnost trica za Cavalierse što je J.R.Smith u prvoj utakmici potvrdio.

Na neke stvari sam posebno ponosan pa ću ih citirat.

"Zanimljivo će biti kako će Teague i Carroll braniti pick igru Irving-James. Tu bi Atlanta mogla imati problema. Kao što bi mogli imati problema i sa stretch small ball postavama Cavsa, isto kao što su imali iste nevolje protiv stretch postava Netsa i Wizardsa." - ostvarilo se ovo za stretch small ball postave, i u prvom poluvremenu pick Irving-james je funkcionirao odlično, a Hawksi su ga loše branili preuzimanjem Jamesa u postu.


"Ni Budenholzer ni Blatt ne briljiraju baš u trenerskom poslu kroz playoff. Možda se ovo čini kao glupost jer su doveli svoje ekipe do finala, ali prvi se previše igra s postavama što ga često dovodi u rezultatske minuse, i treba mu previše vremena da reagira na protivničke prilagodbe" - i ovo se ostvarilo, Budenholzer je opet bespotrebno vjerovao rezervama s klupe. Kad god bi na parketu bili zajedno Schroder-Bazemorei Antić Hawksi su upadali u minus rezultatski.


I da čujem gospodo? Gdje sam bio subjektivan u analizi? Jesam Millsapa proglasio Griffinom ili Duncanom? Horforda Hakeemom? Budenholzera Auerbachom?


Naravno da ne, kao i uvijek bio sam objektivan, jer se jebeno trudim da takav budem u tekstovima, bez obzira što navijam za Hawkse.

A to što se ne slažete sa mojom prognozom, e zbog toga osjećam veliku bol u genitalijama. Ni ne tražim da se složite, imajte svoje mišljenje ali me nemate pravo prozivati da sam subjektivan. Jer kao što sam rekao, Atlanta se dovoljno dokazala i u regularnoj sezoni i u playoffu da ih mogu smatrati legitimnim konkurentima Cavsima i ekipom koja ih može izbaciti. Ako mislite da nije tako, argumentirajte, napišite tekst, psimo, snimite podcast, pobijajte jednu po jednu moju tvrdnju i dokazujte drugačije, slobodno.

Ali znam da nećete, jer je lakše pisati idiotske ignorantske komentare samo zato jer ste kao "navijač" jedne ekipe.

Ako pak i dalje mislite da sam subjektivan, ovakav i onakav možda će mojoj obrani pomoći da vam pokažem prognoze ljudi čije mišljenje cijenim i koji su dokazani znalci u svom poslu.

Prvo Gee s Ispod Obruča




A onda i Jonathan Tjarks, bloger, writer za Real GM i Cauldron





Jesu i oni pristrani a? Jedan ne navija za nikoga, a drugi navija za Dallas? Jesmo sva trojica pristrani jer tobože mrzimo vaše idole iz čijih vam šupaka samo glava viri?

Na kraju, u pozitivnom tonu.

Ima još nade. Evo jedan primjer.




Elio je moj stari nemesis s kojim sam se nekoliko puta na stranici dobro posvađao. Čovjek cijeni Jamesa i to je ok. Ovako izgleda normalna rasprava, normalan komentar, normalna kritika, normalan argument, a ne sve ono smeće od gore. Čovjek ima moje poštovanje.

Primjedbe

  1. "Laž je da James ima više tekmi jer nema. Ali bitno da Tristan, Kyrie, Mozgov i društvo imaju 300 utakmica playoffa a Horford, Korver, Millsap i Teague su tek po prvi put u doigravanju. Nice!"
    - uzeo si za primjer 3 igraca koji nisu igrali, a ne kazes nista za petoricu koji su osvajali+ jr smith koji je igrao dosta u po...
    inace james ima 150 tekmi u po, atlanta 75 u 21.stoljecu
    zivio

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne budi nepismen. Pročitaj opet komentar na screenshotu pa moj odgovor.

      Izbriši
  2. Toni ja cijenim tvoj rad i rad NBA croatia al ovo sa Bullsima i Hawksima protiv Cavsa vam nije trebalo koliko god ti ili tvoj kolega napišete "argumenata" to je jednostavno nepoštovanje prema Jamesu i Cavsima reć 4-1 i 4-3 kad znamo da Atlanta igra loše u doigravanju a Cavsi su odigrali taman koliko im treba i još se dižu u formi . A i u ove prve 2 utakmice vidi se da si previše "promašio" prika al ok , dešava se . Ipak , nemogu se otet dojmu da imate nešto protiv Cavsa jer takve prognoze su u rangu da ja kažem Rocketsi prolaze GSW u 4 ... Koliko se god trudio , podsvjesno ti želiš vidjet Hawkse u finalu i to utječe na tvoje teksove . I još jedna stvar , nije košarka statistika ... Bar sam za vas mislio da ste "romantičari" u nba croatii za razliku od ovih američkih ultra robotskih statistika . Ok james je loše STATISTIČKI odigrao sa bullsima al gledano iz neke druge perspektive James je odigrao odlično , e sad po mom mišljenju dobar kolumnist prognozer mora znat gledati iz te druge perspektive.Eto toliko od mene , nastavi sa dobrim radom .

    OdgovoriIzbriši
  3. Kme kme kme! Aj plači još malo jer sam se ja drznik usudio nešto prognozirati protiv Cavsa, zamisli. Pun mi je kurac vas navijača s 3 pogledane utakmice u sezoni tako da ono... Moj tekst, moja kolumna, moja prognoza. AKo misliš da možeš bolje, da možeš objektivno, da možeš stručnije pošalji tekst redakciji. Najlakše je drkati kurac i okolo prosipati pamet o tome šta u mojoj podsvijesti utječe na moje tekstove.

    Još uvijek čekam da netko od vas "objektivnih" pobije moje argumente iz najave Hawks-Cavs. Vidim da se svi trudite laprdati u prazno i kao dajući mi "savjete". Čekam da mi se netko javi i kaže: "nije tako kako si napisao u tekstu zato zato i zato". Ovi "savjeti" mi ništa ne znače osim pametovanja u prazno na koje sam alergičan.

    "Nije košarka statistika". E baš je i šta sad?

    I ti si očito još jedan poluidiot koji ne čita. Napisao sam da James nije imao scorerski dobru seriju protiv Bullsa ali da se već u ovoj seriji sve može preokrenuti, nisam napisao da će nužno tako ostati. Čitajte u pičku materinu!

    OdgovoriIzbriši
  4. A jesi se ufendija...Spustio si se na razinu ovih što ih blatiš u tekstu . Gle , koliko se god ti trudio to sakrit , ti pišeš subjektivno vezano za Atlantu . Pazi od tvojih 4-3 , serija moža ode u metlu . To je ipak prevelika razlika za jednog kolumnista/prognozera koji prati NBA svakodnevno . Ja sam ti lijepo dao podršku i mislim da imaš dobre tekstove al opet kažem ovako podcjenjivanje Cavsa vam nije trebalo po mom mišljenju . I da ,košarka nije statistika , košarka se nemože "izačunat" jer da je tako upravo bi se ostvarila tvoja prognoza 4-3 , a GSW bi razbijali Rocketse sa po 20 razlike a vidimo da se to ne dešava . Ja nemoram napisat 10 redova o duelu James-Carroll i nemoram navodit neke sulude ESPNove statistike da bi "znao" da James tu neće imati večih problema kad su ga čuvali puno bolji igrači . A i odkad pratim NBA susretao sam se sa ekipama poput Hawksa koje su odlično igrale u regularnom dijelu a kasnije u playoffu pale i ja sam "znao" da oni neče daleko i to se vidilo još protiv Netsa . Ja to nemogu potkrijepit nekom statistikom ali objestinilo se da je to točno e sad jedino mogu reć da se radi o neiskustvu . Toni , nastavi sa dobrim radom , ja nemam namjeru nikog vrijeđat , samo dajem pozitivnu kritiku .

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajmo sad ovako:

      1. "Pronađi mi dio teksta koji je subjektivan o Atlanti

      Najava protiv Netsa: http://nbacro.com/vijesti/atlanta-hawks/prvi-krug-doigravanja-atlanta-hawks-brooklyn-nets-21834

      Analiza te serije: http://nbacro.com/vijesti/atlanta-hawks/hawks-nets-serija-i-u-cemu-je-fora-21929

      Najava za Hawks-Wizards: http://nbacro.com/vijesti/atlanta-hawks/drugi-krug-doigravanja-atlanta-hawks-washington-wizards-21965

      Najava finala protiv Cavsa: http://nbacro.com/vijesti/atlanta-hawks/finale-istocne-konferencije-atlanta-cleveland-22062

      PRONAĐI MI DIJELOVE TEKSTA U KOJIMA SAM SUBJEKTIVAN.

      2. Ja nisam kladioničarski bookie. Ne radim za supersport, marathon ni bwinn pa da mogu uopće predvidjeti u kojem smjeru će ići serija. Tko može? Jesi ti predvidio da će Clippersi izbaciti Spurse, a onda popušiti od Rocketsa kada su vodili 3:1? Jesi predvidio metlu Raptorsa? Poraz Bullsa od Cavsa?

      Za koju pičku materinu se svi hvatate kurčeve prognoze od cijelog teksta koji sam napisao?

      Za koju pičku materinu ne pogledate sve ostale serije koje sam predvidio i pogodio? Znači kada pogađam onda sam kolumnist i prognozer, a kad ne pogodim ishod onda nemam pojma i subjektivan sam. Ma daj jebote...

      3. "Podcijenio Cavse" - PRONAĐI MI U TEKSTU GDJE IH PODCJENJUJEM? Jesam napisao da će dobiti metlu ili da će izgubiti 4:1? E to bi bilo podcjenjivanje! 4:3 nije jebeno podcjenjivanje na koje si navisio. 4:3 u najmanju ruku znači da će to biti borba 2 ravnopravna suparnika i da konačna pobjeda može otići na bilo čiju stranu. Pa jesi pročitao ti tekst? Jesi vidio da sam objasnio i prednosti i mane jednih i drugih u ovoj seriji. U čemu je jebeni problem?

      4. Nemoj mi molim te objašnjavati šta je košarka, aj pusti to, to nije tema rasprave.

      5. Naravno, ti sve znaš kada se dogodi. Čestitam, ima takvih trilijun.

      6. "Oni neće daleko" - Finale konferencije nije daleko jel?

      Odgovori mi na ove točke ili nemoj samnom raspravljati molim te jer si vrlo nelogičan.

      Izbriši
  5. Ako ne za dr. Ekpena, što ću učiniti da obnovim radost u braku, neka dobar Bog nastavi blagosloviti dr. Ako prolazite kroz razbijanje, dr Ekpen je savršeno rješenje za vas. Kontaktirajte ga danas na (ekpentemple@gmail.com) ili whatsapp +2347050270218.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

RUN AND GUN PODCAST - NBA FREE AGENCY 2015

Ugledni, moćni i prestižni Run&Gun blog dobio je svoj prvi podcast. Kako se "prvi put" pamti junf su odlučili skinuti eminentni NBA prodavači magle, Toni Lazarušić - Laza i Milan Dakić - Dakara. Četiri sata "drobljenja" o NBA ljetnim zbivanjima, uz otvoren prozor i brujanje V8 mašina po vrelom asfaltu. LINK

PIKENROLANJE DO SMRTI (NBACro)

Taktički detalj s jučerašnje utakmice Rocketsa i Thundera. Pikenrolanje do smrt i

NBA READY - EUROLEAGUE

Idemo baciti pogled tko je od sudionika ovogodišnje Eurolige spreman za okušati se u NBA ligi. Da bi si skratio muke ograničio sam se samo na Euroligu, a u obzir nisam uzimao samo Europljane, imamo ponekog Amera i naturaliziranog Amera na popisu. Važno je samo da nikada ranije nije odigrao neke minute preko bare. Iz istih razloga otpali su igrači poput Ayona, De Coloa ili brata Pere Antića. Neki su otpali zato jer ih živo boli genitalni dio za dokazivanjem u najjačoj ligi na svijetu (Teodosić), a neki zato jer ih jednostavno ne podnosim (Llull). Blogerski izbor kažu. BOGDAN BOGDANOVIĆ (SG - Fenerbahče) 23 g 198 cm 93 kg 210 cm wingspan Prava: Phoenix Suns Za Bogdanovića se oduvijek govorilo da je u pitanju veliki talent, pitanje je bilo samo koliko veliki. U mojim očima je narastao u sezoni 2013/14, njegovoj posljednjoj u Partizanu i pod Vujoševićevom paskom, kada je zbog mora ozljeda Partizanovih playmakera morao preuzeti i tu dodavačku ulogu, pored one već standa